14 lipca 2012

Miami Dolphins najprawdopodobniej zmienią logo

Nad Florydę dotarł wiatr zmian. Miami Dolphins po piętnastu latach najprawdopodobniej zdecyduje się na nowe logo. Marc Sessler z NFL.com informuje, że właściciel zespołu Stephen Ross jakiś czas temu zapowiedział kilka zmian w klubie i pomału stara się je wdrażać. Przez ostatnie kilka tygodni zainteresowane osoby wymieniały się w tej sprawie e-mailami i projektami przyszłego logo. Delfiny mają czas do listopada tego roku, by zamknąć sprawę rebrandingu, ale włodarze wspominają, że w przypadku odświeżenia wizerunku cała sprawa zostanie sfinalizowana we wrześniu 2012 roku. Tak, by nowe logo mogło obowiązywać od 2013.

- Nie mówimy tu o zmianie kolorów. Nie podążymy kursem drużyny Tampa Bay, która kiedyś zamieniła swoje barwy z pomarańczowych na szare. Z jednej strony zachowamy to, co wiąże się z naszą tradycją, ale jednocześnie wprowadzimy trochę powiewu XXI wieku - wyjaśnia CEO klubu Mike Dee.

Ben Volin z The Palm Beach Post spodziewa się, że nowe logo będzie bardziej przypominało dawny  znak znany z Dolphin Stadium [tutaj], niż odświeżoną wersję, jaką znamy dziś, a która z drobnymi przeróbkami obowiązuje od 1966 roku.

Na oficjalnej stronie klubu, Dee tłumaczy, że są w kontakcie z władzami NFL już od sześciu miesięcy, ale żadna oficjalna decyzja nie została podjęta. Dodaje, że trzeba wszystko dokładnie przemyśleć i przeanalizować, by wszyscy byli zadowoleni. Przed nimi jeszcze kilka rund rozmów, a jedną z nich ma być spotkanie z sympatykami drużyny, którzy będą mogli wyrazić swoje zdanie na temat zmian.

Analizując wypowiedzi na różnych forach daje się zauważyć obawy kibiców co do wizji nowego logo. Mike Dee uspokaja jednak, że będą to "subtelne" zmiany, a nie rewolucyjny projekt.
źródło: nfl.com/miamidolphins.com